27 Temmuz 2018 Cuma

Konyadayım Taliplerimi bekliyorum

Selam ben Bensu yasım 32 hic evlenmedim. Bir fabrikada calısıyorum. amacım evlenmek ve gerçekten evlenmek isteyen biriyle evlilik düşünüyorum bu yolda benimle tanışmak ve gerçekten evlenmek istiyorum diyen beylerle konuşmak isterim.

BAYAN, BAYAN ARKADAŞ ARA BUL, BEDAVA ARKADAŞLIK SİTESİ BEDAVA MESAJ, SEVİYELİ ARKADAŞ SİTELERİ İstanbul arkadaş, İstanbul arkadaş,

Konya da yaşıyorum evlendikten sonra nerede yaşayacağıma karar vermedim ama yinede Türkiye’nin her yerinden evlenme amacıyla gelen kişilerle de konuşabilirim. Lütfen bekar ve daha önce evlenmemiş kişiler ulaşsın.

BAYAN, BAYAN ARKADAŞ ARA BUL, BEDAVA ARKADAŞLIK SİTESİ BEDAVA MESAJ, SEVİYELİ ARKADAŞ SİTELERİ
İstanbul arkadaş,
İstanbul arkadaş,
İstanbul Bayan arkadaş,
İstanbul Bayan arkadaş,

4 yorum:

  1. evlilik icin ciddiyseniz sizin ile ciddi olarak görküşmek ve mutlu bir aile kurmak isterim. Sende benim gibi düşünüyorsan Ben hazırım
    Wnatsapp numaram : 0505 213 1012

    YanıtlaSil
  2. Selam seninle gerçekten tanışmak ve bir yola kanat çırpmak istiyorum eyer sende istersen msj cevap verirmisin

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bensu hanm bende aksaraylıyum.sizinle tanışmak istiyorum. 05457213147 benı arayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN BURAK 33 YAŞINDA GENÇ SEMPATİK KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM. İSTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURADAYIM. WHATSAaP ve FACEBOOK'TA FOTOĞRAFLARIMI GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. -- 0533 262 69 29 --

    HOŞÇAKALIN......

    YanıtlaSil